Huren bij ons is heel eenvoudig. Eenvoudig online bestellen en retourneren. Beamer worden verzonden naar alle zakelijke maar ook particuliere adressen in Nederland!
Beamer verhuur
Huren in drie stappen:
- U kiest een datum uit waarop u de beamer nodig hebt.
- Wij bezorgen de beamer op het door u aangegegeven adres.
- U retourneert de beamer aan het einde van uw huurperiode.
Verzending & retour
Onze tarieven zijn inclusief verzending & retour.
Wij verzenden onze beamers via PostNL. U krijgt van ons ook een retourpakketzegel zodat u bij één van de vele PostNL punten uw pakket retour kan sturen.
Enkele voorbeelden
beamer huren voor twee dagen
Een voorbeeld om het te verduidelijken. U heeft vanaf woensdag 16 januari een beamer voor twee dagen nodig.
U selecteert een beamer en geeft 16 januari als aanvangsdatum van de huur op. Als aantal huurdagen voert u 2 op.
Wij geven de beamer dan uiterlijk op zaterdag 12 januari af bij PostNL zodat PostNL de beamer kan bezorgen op maandag 14 of dinsdag 15 januari.
U krijgt van ons een retourpakketzegel en kunt uw beamer dan uiterlijk vrijdag 18 januari afgeven bij één van de PostNL pakketpunten.
U betaalt voor twee dagen huur, wat neerkomt op 1.5 x het dagtarief.
beamer huren voor een dag
U heeft een beamer voor één dag nodig, namelijk op zaterdag 19 janauri januari.
U selecteert een beamer en geeft 19 januari als aanvangsdatum van de huur op. Als aantal huurdagen voert u 1 op.
Wij geven de beamer dan uiterlijk op woensdag 15 januari af bij PostNL zodat PostNL de beamer kan bezorgen op donderdag 16 januari of vrijdag 17 januari.
U krijgt van ons een retourpakketzegel en kunt uw beamer dan uiterlijk maandag 21 januari 2019 afgeven bij één van de PostNL pakketpunten. Wij snappen dat het zondag wat lastig is om een beamer af te leveren.
U betaalt één dag huur.
Kan ik het bezorgmoment aanpassen?
Als de PostNL bezorger u niet aantreft bij de bezorgpoging, dan laten zij een bericht voor u achter en kunt u het pakket bij een PostNL-punt ophalen.
Bij verzending sturen wij u een track & trace code waarmee u het bezorgmoment kan aanpassen op de PostNL-website of via de PostNL-app. Vul daarin de track & trace-code en uw postcode in. U kunt de bezorging wijzigen vanaf het moment dat PostNL het pakket van ons ontvangen heeft (status ‘Gesorteerd’). Naast het bezorgmoment kun u er ook voor kiezen om het pakket te laten afleveren bij een PostNL-punt.
Heeft u verder nog vragen? Neem direct telefonisch contact op: 06-37216217.
U kunt ook onze “Veel gestelde vragen pagina” voor enkele antwoorden.