- Moet ik borg?
- Hoe kan ik bestellen?
- Hoe weet ik of een online reservering goed is binnengekomen?
- Is spoedbezorging mogelijk?
- Kan ik het ook ophalen?
- Hoe retourneer ik de beamer?
- Als ik de gehuurde artikelen eerder retourneer, worden de resterende dagen dan verrekend?
- Wat als ik de gehuurde artikelen later retourneer dan de datum die ik heb opgegeven bij de reservering?
- Kan ik een reservering kostenloos annuleren?
- Hoe annuleer ik een geplaatste bestelling?
- Hoe ver van te voren moet ik reserveren?
- Moet ik vooraf betalen?
- Wanneer krijg ik de factuur?
- Ik kan de door mij gewenste aanvangsdatum niet selecteren?
- Wanneer wordt het bezorgd?
- Ik ben op de bezorgdag niet thuis
- Zit er een handleiding bij?
- Worden alle benodigde kabels erbij geleverd?
- Moet ik batterijen kopen?
- Ik ben iets vergeten terug te sturen.
- Ik heb ook een projectiescherm nodig.
- Projectiedoeken?
- Ik heb een andere vraag. Waar kan ik terecht?
Moet ik borg betalen?
Nee, bij ons hoeft u geen borg te betalen. top
Hoe kan ik bestellen?
Bestellen gaat eenvoudig via deze website. Uiteraard kunt u ook telefonisch advies en ondersteuning krijgen bij onze verhuur specialisten via 06-37216217. Wij zijn tevens per e-mail te bereiken via het contactformulier. top
Hoe weet ik of een online reservering goed is binnengekomen?
Na het plaatsen van een online reservering controleren wij de beschikbaarheid. Binnen een dag nemen wij contact met u op (telefonisch of via email) om uw reserveringsaanvraag te bevestigen. Bij een bevestiging krijgt u een factuur. Hiermee is uw reservering vastgelegd. Het is wel raadzaam om uw email in de gaten te houden. U kunt er nu van verzekerd zijn dat wij het gehuurde voor u klaar hebben staan op de afgesproken ophaaldatum. top
Spoedbezorging?
Via de spoedbezorgservice van PostNL kunnen wij een beamer al bij u laten bezorgen ‘voor morgen 12 uur’. En in de omgeving Haarlem/Amsterdam/Hoofddorp kunnen wij het zelf ‘vandaag’ al bezorgen. Voor deze spoedservice hanteren wij een opslag van €50,- op het gewone huurtarief. Neem telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Bel direct met 06-37216217.
top
Kan ik het ook ophalen?
Verhuurbeamer.nl is het online verhuurconcept van EZ huren. EZ huren verhuurt ook beamers in Haarlem. Als u de beamer wilt ophalen, kunt u in Haarlem een beamer ophalen. Reserveer dan een beamer bij BeamerhurenHaarlem.nl. top
Hoe retourneer ik de beamer?
Onze tarieven zijn inclusief verzending & retour. Wij sturen u een retourpakketzegel. Aan het einde van uw huurperiode kunt u de beamer afgeven bij één van de vele PostNL pakketpunten. top
Als ik de gehuurde artikelen eerder retourneer, worden de resterende dagen dan verrekend?
Doordat de door u gehuurde artikelen de gehele huurperiode voor u vastgelegd zijn, worden bij het eerder retourneren de dagen dat het eerder is ingeleverd helaas niet verrekend. top
Wat als ik de gehuurde artikelen later retourneer dan de datum die ik heb opgegeven bij de reservering?
Het kan zijn dat een opvolgende huurder ingepland is. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de huurperiode wilt verlengen. Wij kijken dan naar de mogelijkheden. Als er geen opvolgende huurder gepland staat, kunt u langer gebruik maken van de apparatuur. Mocht er een opvolgende huurder gepland staan dan worden er ook kosten in rekening gebracht die voortvloeien het helpen van deze opvolgende huurder. We wijzen er op dat deze kosten aardig kunnen oplopen op het moment dat we de opvolgende huurder door het te laat retourneren niet meer kunnen helpen. top
Kan ik een reservering kostenloos annuleren?
Kosteloos annuleren is mogelijk tot 14 dagen voor de verzenddatum. Eventueel overgemaakte huurbedragen worden dan door ons volledig teruggestort. top
Hoe annuleer ik een geplaatste bestelling?
Annuleringen dienen per e-mail te worden doorgegeven. Tot 14 dagen voor de verzenddatum kunt u de huur kosteloos annuleren. Wanneer u annuleert binnen 14 dagen voor verzending zullen wij 25% van de huursom in rekening brengen met een minimum bedrag van €15,-. Annuleert u binnen drie dagen voor verzending dan zullen wij 50% van de huursom in rekening brengen. Wanneer u op de dag van verzending (of later) annuleert dan zal de gehele huursom worden berekend. top
Hoe ver van te voren moet ik reserveren?
Het is altijd een lastig om hier een antwoord op te geven. Het is namelijk sterk afhankelijk van de periode waarin u wilt huren. Vergelijk het met een vakantie appartement. Tijdens het hoogseizoen is het zeker verstandig om ruimschoots van te voren te boeken. Voor standaardbezorging houden wij momenteel (i.vm. Coronavirus postvertragingen) minimaal vier werkdagen aan. top
Hoe te handelen bij schade?
Als u onverhoopt geconfronteerd wordt met schade of verlies, wilt u dan zo spoedig mogelijk contact opnemen met ons? Meer informatie over aansprakelijkheid vind u in onze algemene voorwaarden.top
Wanneer krijg ik de factuur?
Doorgaans ontvangt u de factuur direct na de reserveringsbevestiging. Indien u deze na 24 uur niet ontvangen heeft of andere vragen heeft over de factuur kunt u contact opnemen via ons contactformulier top
Ik kan de door mij gewenste aanvangsdatum niet selecteren?
Neem contact met ons op en wij kijken naar de mogelijkheden om u van dienst te zijn. top
Wanneer wordt het bezorgd?
Wij maken gebruik van de bezorgdiensten van PostNL. PostNL bezorgt binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur. Als een bezorgpoging mislukt, kunt u het de volgende dag ophalen bij een PostNL-punt. Om de kans op tijdige bezorging zo groot mogelijk te maken, verzenden wij het pakket bij voorkeur minimaal twee werkdagen voor de ingangsdatum van de huur en ontvangt u een track and trace code zodat u de zending kunt volgen tot dat deze bij u is afgeleverd. top
Ik ben op de bezorgdag niet thuis
De zending wordt vaak twee dagen voor de daadwerkelijke eerste huurdag op het door u aangegeven adres bezorgd. Komt dit niet uit? Niks aan de hand, u kunt het pakket dan de volgende dag ophalen bij een PostNL-punt. Soms doet de koeriersdienst er wat langer over om het pakket te bezorgen, maar aangezien wij het twee dagen van te voren versturen, heeft u het pakket toch op tijd. U kunt eventueel via PostNL het bezorgmoment aanpassen of kiezen om de beamer direct bij een PostNL-punt te laten bezorgen. top
Zit er een handleiding bij?
Bij alle beamers is een handleiding aanwezig en bij de meeste beamers ook een snelstartgids zodat u eenvoudig snel aan de slag kan. top
Worden alle benodigde kabels erbij geleverd?
Ja, alle benodigde kabels zitter er bij. Als u een Apple laptop heeft, dan kan het zijn dat u een verloopstuk nodig heeft. U kunt deze als optie erbij huren. Tevens kunt u een langere HDMI kabel van 15 meter huren. De standaardlengte is circa 1-1.50 meter. top
Moet ik batterijen kopen?
Nee, u krijgt ook batterijen meegeleverd. top
Ik ben iets vergeten terug te sturen.
Dit kan gebeuren. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op: contactformulier top
Ik heb ook een projectiescherm nodig.
U kunt bij ons ook projectieschermen huren. Wij hebben speciale lichtgewicht opvouwbare projectieschermen welke gewoon via de post verzonden kunnen worden. Hierdoor bieden wij een betaalbare oplossing als u een beamer en een scherm nodig heeft. Tevens verhuren wij projectiedoeken. Ook bezorgen wij diverse soorten projectieschermen via de Haarlemse website BeamerhurenHaarlem.nl.
Projectiedoeken?
Wij verhuren projectiedoeken in de afmetingen 100, 120 en 150 inch beeldiagonaal. Een projectiedoek heeft tentringen waardoor het bevestigd kan worden aan bijvoorbeeld een buizenframe of via schroeven aan een muur. Deze projectiedoeken zijn geschikt voor opzicht projectie (van voren) én doorzicht projectie (rear projection/van achteren projecteren).
Ik heb een andere vraag. Waar kan ik terecht?
Bel naar 06-37216217 of gebruik het contactformulier